Ny dag, nya tag!

Godmorgon Godmorgon Godmorgon!!

Nemo ligger på latsidan i soffan, frukosten har han nästan fått i sig och om inte allt
förlänge drar vi oss mot dagiset. Sedan väntas jobb för min del 10-16. Känner mig lite
sleten idag men i övrigt riktigt bra! :) Är lite less på bratz utan barn som tror dom kan
leka allan ballan bara och tro sig veta bättre än vad föräldrar gör. Men ja, vissa funkar
så, ganska så tydligt. Men nog pratat om det då jag vet att jag är världens bästa mamma!
Nej men kamma håret, fixa nyllet och sedan beje oss vidare! Bye bye then peps.

Jag och min busunge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är bra Tjejen !



Ha en bra dag på jobbet :)

2011-08-09 @ 09:35:59
URL: http://kexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback