Ner på stan! :)

Imorgon ska jag ner till stan, ska möta upp Fanny som gjort några ärenden där. Ska
bli riktigt trevligt, i Maj sågs vi sist så, men då jag tänker efter så är det faktiskt ganska
kort tid då det annars brukar ta över ett halvår att ses, hahaha! :) Blir att fika och snacka
lite skit och må gott! :) Hoppas på toppen väder imorgon så man kan sitta ute på en filt och
ta en fika på rådhusparken :) Sen så har ja fullt upp med jobb igen, 9 dagar i rad men denna
gång ändå lite mer milda pass faktiskt, 12-19 Ons-Tors, 14-20.40 Fre, 10-17 Lör-Sön, 10-16 Mån-fre.
Blir money money iaf, tänker inte klaga! :) Eller ja värmen på jobbet kan jag attans klaga på ;) Som
en jäkla bastu där inne då det är varmt ute, svetten bara rinner om en, och ja bokstavligt talat rinner
om en, helt sanslöst. Brukar aldrig svetta droppar eller har rättare sagt aldrig gjort så det rinner ner
från min panna, men på Rusta, där ni så rinner svetten fint, mmmhhh!! :@ Måste också säga att jag
verkligen gillar mina arbetskollegor! Puss på er!! Nu blire mys med världens finaste Jesper innan han
ska natta. Så vi hörs då vi hörs fuckers!! :)



När någon eller jag själv skrivit sanslöst, varför läser jag det som snaslöst varje gång?
x)

Kommentarer
Postat av: mia

Jo det är slut. är less hans otrohet, han gör mig så ont just nu mer än vad han gör gott!!



det värsta av allt är att ja fortfarande vill leva med honom, jag vill lösa detta.. men kan han int ge upp att va otrogen så har vi ingen framtid

2011-08-02 @ 09:01:22
URL: http://darlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback