Lite nytt

Igår inhandlade vi en ny tv, en 32" som vi ska ha i sovrummet ;D Kostnaden
blev då 1490kr och ett comhem abonnebang på det också, åh åh åh. Är super
nöjd och längtar så tills tv:en kommer hem!! Kommer bli så skönt dom få
mornarna man kan slappa i sängen och bara slå igång tv:en och ligga kvar.

I övrigt så skickade vi även iväg en beställning på "Linasmatkasse", den kmr
den 19/9 så det ska bli väääldigt intressant och få se vad som kmr med den,
hoppas den blir en riktigt bra matkasse. Första beställningen kostar bara 449kr
tro ja det va så värt och testa.

Ja har fan inte tid att sitta här, om 1h och 20min börjar ja jobba, jag har disk
att hinna diska, en tvättmaskin som är igång + att ja måste hinna fixa facet
och föna mitt blöta hår. IIHHH skynda dig Mikaela!

Bjuder på en muppbild! =)

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

gud vad kul, och skönt ^^

har alltid velat prova sånna matkassar men dom är ju lite dyra :o

2011-08-31 @ 11:46:35
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: h a n n a ☠ w i l d

gud vad skönt att ha en TV i sovrummet! Det ska jag fasen ta och fixa också :)

2011-08-31 @ 17:01:51
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback