Lååång dag på jobbet! Eller ja, lång och lång 10-15 pass :P

Blev aningen fundersam då jag kom på jobbet idag och såg vad min uppgift
skulle vara, och det va nått jag inte gjort förut, möblera om en liten avdelning
med Nicke & DK, va juh skit kul att få testa nått nytt, och då man haja efter
en liten stund hur allt ska va och hur alla hyllplan ska sitta osv :) Skönt att
arbetskollegorna litar på mig att dom vågar sätta mig på nått sånt där, höhö!

Men efter lunchen så försvann jobbsuget lite, blev liksom lite slut i huvudet av
allt bygge och fixa runt omkring. Så det blev lite städning runt området och få
bort överblivna hyllplan. Men mjaaa, det dög för stunden också! :) Dagen
känns liksom mkt längre än 5h då man tappar suget ;)

Efter jobbet tänkte jag cykla och handla hem lite av listan ja gjort och sedan ta
halva listan imorgon för att få hem allt. MEN som tur va så erbjöd sig fina Maria
att hon kunde köra mig dit så ja fick handla och sedan hem, då blev Mikaela en
lycklig tjej! haha, inte ofta man får chansen att få åka bil ist med all jävla mat,
så sjukt tungt då det är mjölk, juice och ja såna tunga saker. Så tack ännu en
gång fina du för skjussen!

Och idag får vi våran nya dator, och som jag längtat! Våran förra paja och åkte
in på lagning, men det skulle tydligen kosta mer att laga den än att få en helt
ny så det va juh tur ändå, hellre en ny dator :) Får se vad det blir för nått som
Jesper kmr hem med, han som är duktig på sånt där! Nej en cigg på detta så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback