Gäsp!

Godmorgon cupcakes!

Morgonduschen gjord, Nemo vaken och ska snart få frukost. Sitt här och filosoferar
lite om allt möjligt, vill typ ha hund nu! Maria´s Alfon´s (Chihuahua) blev jag så attans
kär i igår, han är så fin och ja jag är sugen på en liten hund då jag anser det är som
lättast då man bor i lägenhet. Men när det blir att man skaffar hund är en annan
femma då man också har 2 katter, och då katter som inte är vana vid hundar, och
jag skulle va livrädd om nån av dom skulle klösa ur ögonen på hundstackarn isf. Men
ja, man får se helt enkelt, en hund är heller inte så billig. Nej nu ska ja mysa med
min miniälskling innan han ska över till grannarna Therese & Ingemar medans jag
jobbar. Hoppas alla får en awesome dag!

Bild på mig och Jesper som togs April 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback