Dålig attityd?

Anonym om Du hajar verkligen inte... eller?:
Okej fine, om du säger det så! Du skall fylla 26 eller är du det? Mogna på dig kvinna, jag ser hur du beter dig på alla dessa bilder, till exempel fuck you finger, det är la barn stadie, tyck du inte? :) begriper mig ej på sådant folk, dålig attityd på dig kvinna, not so good!

hahaha, då jag tar dig i en konversation så försöker du hoppa på mig i en annan? Och du
säger att jag har dålig attityd? Din dumma jävel, du kmr in på min blogg, och tror att du kan
leka allan ballan bakom en data skärm och inte stå för vem du är?! och du jag är redan fyllda
26 år så bara den lilla sketna saken motbevisar hur lite du vet om mig. Och du den bilden var
det inte ens meningen att jag skulle peka fuck you utan hade handen i knäet och som du ser
hänger fingret ner och inte pekar rakt ut och uppåt, R E T A R D E D är förnamnet på dig!!
Det är roligt att du dömer mig angående bilder då du inte ens ganska så tydligt vet vem jag
är och hur jag funkar. Såna som du som är otroligt äcklig i denna värld.

Roligt föresten att du tokmaler i min blogg, du måste vara hemligt kär i mig eller nått?

Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Fantacia

aww you got a stalker mihi

2011-08-09 @ 16:17:30
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback