Äntligen helg!

Äntligen äntligen äntligen helg! Eller ja, både gott och ont med denna helg.
Nemo åker till Kramfors imorgon med Jesper, och jag ska på min första personal
fest... Kommer ha en sjuk ångest över Nemo så ja hoppas på en bra och rolig
kväll med mina fina arbetskollegor imorgon. I övrigt så gick dagen riktigt fort,
Nemo va så duktig imorse och gick snällt till dagiset med sitt paraply i högsta hugg,
det ösregnade så och ja blev lagomt blöt, ja ska köpa mig 1 par gummistövlar och
så är det bara. Därimot vilka det blir har jag ingen aning om. Ballerinaskor är
inte direkt nå allväders skor, haha! =) Och ja tror stenhårt på att färga mitt hår
rött igen, känner mig riktigt sugen på det. Så kör på en blekning av håret ikväll
och imorgon kastar ja in rödfärgen. Kommer bli riktigt awesome skulle ja tro! Skönt
att bara få ha nått nytt ett tag, sen lär ja färga tillbaka till svart, eller ja kanske brunt.
Nej nu vill ja ner till affärerna och shopa lite hårfärg, så kan min älskade man ta
och komma hem från jobbet nu? Hörs små pullor!

Bästa kortet ja kunde hitta då ja var rödhårig för nått år sedan.
Vad tror ni om rött hår?


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vilken fin bild på dig, när du inte putar med munnen :)

2011-08-26 @ 16:50:03
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback