Tror ni det va en höjdare?

Testade som sagt sushi för första gången idag, det smakade *trumvirvel* mer annorlunda än jag trodde,
det var liksom ingen såkallad WOW-effekt utan det slank ner och javisst jag skulle kunna äta det igen.
Men nu har man testat iallafall och nöjd blev jag iallafall. Små shopa lite idag med, 1 linne med Buzz på,
1 par gröna shorts & en saftflaska med Mcqueen på åt Nemo. Och ett enkelt litet leopard diadam åt mig
för heeeela 17kr, haha! :) Ska hålla lite extra hårt i pengarna denna månad då jag både ska till tandläkaren
& vårdcentralen. Kan behövas pengar då så. Hur som haver ska jag  ta mig en rök nu och ringa Andreas.

Tog en bild på Emma & Sara idag, visst är dom vackra?

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Det var skönt att sitta och slappa efter sushilunchen där i soffan.. :P

2011-04-27 @ 15:06:31
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback