Råkar vara världens bästa flickvän! :)

Igår fick Jesper det han längtat efter länge, nämligen beställa en ny mobil via mina krediter, så mitt lån höjdes
och han får en kär ägodel snarast. Tro vad han ska göra med sin gamla htc? sälja kanske? Ska fråga herrn, skrapa
in lite extra slantar. Inget fel alls på den, batteriet som är lite dåligt bara & det va han aningen less på.
Denna skönhet blev det, nämligen en HTC Legend



Och nu vill jag inte höra bla bla bla om att den telefonen är bättre och den är bätte osv osv osv, för det skiter
jag  F U L L S T Ä N D I G T i, Jesper är en htc människa och då skaffar han såklart en sådan, medans jag är
en sony ericsson människa och kör hellre på det. Man har olika smak, smaken är som baken, DELAD!!!!!!!!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Lantz- Har snart gått ner 70 kg helt på egenhand.

:D

Jo det är fint här med :)



Jaaa det gör vi tycker jag, jag lägger till dig snart!! :D



Kraaam!! <3

2011-04-20 @ 15:18:20
URL: http://sodelicous.blogg.se/
Postat av: Fanny

Exakt den där ha farsan min! :P han är faktiskt skit nöjd med den, dock samma problem med batteriet! men man får helt enkelt lära sig att ladda den varje natt! :)

2011-04-20 @ 18:32:12
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback