Nu har jag varit aningen hurttig

Har gjort en massa saker idag, tog en promenad upp med Therese till Nemo´s
gamla dagis och hämtade lite pyssel & bilder han hade kvar där som dom inte
hunnit packat ihop innan han slutade. Va så himla mkt fint han gjort, och nu har
vi börjat fylla en till vägg med hans dekarationer. Ni ska få se på kort lite senare
hur duktig grabb jag har.

Sen kom man hem och diskade efter det och plockade undan en massa leksaker
som låg utspritt här hemma. Hämtade Nemo på dagis, kom innanför dörren igen
och tänkte att nej nu ska vinterkläderna bort, så rensade nere i hallen och slängde
min och Jesper´s vinterjacka. Min hade det gått hål i hela fickan och börjat spricka
upp ur den så den var inte till mer användning, hade den i iallafall 2år. Jesper hade
fått för sig att klippa sönder sin jacka och fixa ett såkallat fodral till surfplattan så
den inte tar till skada då man åker iväg någonstans, så ja den gatt till att slängas.

Etfer att ha fixat det så gick Nemo & jag ut en sväng så Nemo skulle få cykla för
första gången i år. Då kom även Emma & Adrian ut och vi stog och tog bort all
kattbajs utanför våra dörrar och sopade bort lite löv medans barna pysslade med
annat roligt. Sen ville Nemo in igen och stog och gnällde på mig att jag skulle följa
med. Till slut var ändå Emma & Adrian tvungen att gå iväg till affären så då gick
även jag in.

Väl inne så fixar jag med maten, sen då man ätit och va proppmätt så började jag
med att diska undan & städa en massa. Så nu är toan & köket rent och fint igen och
jag känner mig riktigt hurttig efter denna dag. Kör en dammsugning imorgon innan
Camilla, Amber & Mira kommer förbi runt 09.30 tiden. Ska bli kul för både barn &
vuxna. Nu ska jag hitta på något annat innan ögonen börjar blöda på er stackare.


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Och vi vet ju hur fantastisk du är också :D

2011-04-13 @ 18:55:27
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback