Nemo lämnad och här sitt jag med en jävligt god kaffe

Nemo ville otroligt nog ta vagnen idag till dagiset, jag som tkr det är väldigt onödigt
nu då dagiset ligger så himmla nära. Men han fick som han ville och han satt så snällt
med sin snuttis (muminfilt/täcke). Och han blev också ledsen som vanligt då jag
lämnade honom, lite roligt då man tänker på då man ska hämta honom, då ska han
absolut INTE med mig hem. haha! Grabben som inte vet riktigt vad han vill.

Sitter och väntar på att Sara ska svischa förbi så man kan gå ner till centrum snart.
Nu ska cv:n flygas ut en massa! Har juh varit i princip överallt sen tidigare men lika
bra gå och påmina folket att jag fortfarande finns och med fräschare cv:n.


Kommentarer
Postat av: EMMA

Jag har länkat dig på min blogg, hoppas det är okej. :)

2011-04-12 @ 12:00:29
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback