Jävla tandvärk ¤"%&¤%"&

Har tandvärk så inått helvete!! Det började för ungeför 1½-2 veckor sedan och jag har besällt tid hos
folktandvården men inte förens den 16/5 har dom tid som passar mig & Nemo´s dagistider! Jävla satan,
ska attans dit imorgon och fixa en tid snabbare. Antingen får Nemo va med eller så får jag försöka fixa
barnvakt. För detta går inte. Så fort jag äter nått håller jag på att dö. INTE OKEJ! Det sitter dessutom
mellan 2 tänder i princip längst in i käften, så det går inte att borsta imellan eller använda tandtråd där
heller, så ställer är gjort till att bli hål. SKITFAN! Och inte är det jag som fixat den dr jävla glipan mellan
tänderna heller, utan folktandvården i Kramfors fixade så dom inte satt så tajt från början då dom tryckte
så mkt på mina framtänder, så då slipade dom så det blev mer mellanrum där och mina framtänder
försköts inget mer heller. Men hur tänkte dom egentligen nu då jag inte heller kan göra rent där bakom?
FAN PÅ ER


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Men du, bara att komma hit med Nemo om dom inte har nån tid som passar. Inga problem alls. :)

2011-04-28 @ 21:55:11
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback