Ingen jävla bloggning igår

Nej ni, igår va det ingen bloggningsdag utan en bloggpaus. Kändes sjukt jävla
skönt måste jag säga. Att bara låta den vara för 1 dag. Men nu är jag tillbaka,
hade en riktigt jobbig första del av natten. Ronja vaknade (therese dotter som
jag är barnvakt åt till 1-2 på nätterna tills hon slutar jobba) hur som haver så
vaknade Ronja 150gånger innan Therese kom, en annan låg på helspänn och
kunde inte alls somna just för att hon lät så man fick springa upp och ner ur
sängen. Känns idag! Sen då Ronja var hämtad så såklart börjar katten Vanja
att leka med en massa små legobitar som bara skrapade på golvet då dom
åkte runt så det var bara att kliva upp igen och ryta till åt Vanja och hitta den
minimala legobiten och lekte med i mörkret...
Så idag betyder det att jag faktiskt är ganska sliten. Och idag är sista dagen
jag ska vara barnvakt åt Ronja Ponja. Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och
sedan börja fixa iordning mig för att sedan promenera med Nemo till dagiset.

Tänk om man ägt dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback