Idag är skämtardagen

Och jag har inget att skämta om! Jag som annars har världens sjukaste humor, men
såklart inte idag. Har iaf städat en jävla massa idag (som vanligt), jag gör juh typ
inget annat om man säger så. Kan börja kalla mig själv för hemmafru nu, eller det
har jag kunnat gjort länge. Äntligen är det fredag, så nu har man snart Jesper hemma
2 hela dagarn & dessutom kommer grodanboll hem på söndag, LÄNGTAR! hade även
tänkt dra iväg och sola lite solarium snart, så jääävla skönt. Men först dricka min
vitamindryck och sen dra ett varv med snabeldraken & moppen.


Kommentarer
Postat av: c

hejsan! såg att du hade efterlyst mig! :) jag lever och är kvar på hemmet.. Tänker på dig! kärlek och förstånd

2011-04-01 @ 16:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback