hmm...

Nemo känns lite krasslig idag, inge feber alls men han säger att han vill vara
hemma från dagis. Det enda som är lite sämre på honom är att han är snorig
och lite hostig. Blir nog dagis för honom ändå åså går jag och fixar lite host
medicin till honom medans han är där på plats. Tkr detta är en jobbig situation,
ska man lyssna på honom att han vill va hemma? Eller ska man lita på sitt eget
förnuft denna gång? För Nemo är juh den som ändå helst av allt hellre vill va
hemma än på dagis eller hos kompisar. Så han kanske försöker med något
sådant?... Ja ni får gärna skriva en rad hur ni skulle ha gjort. För jag tänkte iaf
att dagis ringer juh mig om han blir för dålig så.

Annars har ja inte jääätte mkt för mig, ska lämna ut lite cv personligen till olika
ställen här i Umeå iallafall coh hoppas på lite napp. Hoppas hoppas hoppas, fast
det sitt juh också i att jag fan inte vill jobba en hel jävla sommar igen :(


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Det kan ju vara, som du skriver, att han ser en chans att vara hemma från dagis.. Jag skulle ha lämnat han. :)

2011-04-11 @ 08:25:42
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jonah är fortfarande lite hostig och snorig, men han får gå till dagis ändå.. Och sen kommer jag säga till fröknarna att dom får ringa om dom märker att han är påverkad och inte orkar med tempot där :)

2011-04-11 @ 08:26:30
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback