Händelserik dag! =)

Lämnade Nemo själv på dagiset idag, blev grin i några sekunder och sen hade
allt gått så bra så. Inte ett ord om mig, så duktig min grabb!

Passade då på att gå till swedbank med Sara för att hämta ut mitt nya leg, och
jag blev faktiskt nöjd fast jag såg ut att va aningen bitter på det. Som Sara &
Emma sa, en bitter häxa. Hahaha!

Sen blev det hämtning av Nemo och han va inte alls sugen på att följa med
mamma hem, han ville hellre stanna och leka med alla bilarna där så vi stannade
30 minuter extra så han fick göra det.

Och sen blev det hemmåt och diska, förbereda maten lite, sen kom Ronja Ponja.
Efter vi käkat middag blev det att hälsa på Emma & Adrian en stund & då fanns
även Sara & Jonah redan på plats så det blev en massa bus och stoj + lite kackel
från mammorna ;) Måste säga att jag verkligen trivs i erat sällskap! 2 helt
underbara personer.

Sen då det blev hemmgång så blev det ombyten och blöjbyte på Ronja Ponja &
en flaska välling, sen snaaaaaaaaaaaark för henne. Medans läggningen av Ronja
Ponja så blev det kvällsfika för Nemo och sen borsting av små tänder och läsa
godnattsaga. Båda gullungarna sov klockan 8.

Nemo fick en jävla sammanbrott tidigare då han spelade tv-spel och vi sa att nu
får det räcka för idag. Det tyckte inte Nemo så han börja grina & halvskrika och
tar tv-spelsdosan och kastar rakt i Ronja Ponjas huvud. Hon blev så ledsen och
jag kände direkt på hennes huvud så det inte blev något sår och inte ploppade
upp en bula jätte snabbt. Lill stackarn! Nemo fick sig en rejäl avhyvling så det
hette duga. För så gör man då bara inte!

Nu fick ni en ooootroligt bra läsning om min händelserika dag va? ;) haha


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vad roligt att du känner så, och detsamma! :) Vi måste träffas med barnen snart igen, så även dom får lära känna varandra :)

2011-04-07 @ 21:30:56
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Säger som Sara jag, desamma! Hoppas på många fler skratt och pratstunder med dig. (och barnen såklart) :)

2011-04-07 @ 22:16:56
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: EMMA

Vilken fin bild på dig!! :)

2011-04-08 @ 10:59:58
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback