Godmorgon världen, nej bloggen menar jag

Fick sovmorgon av världens bästa karl idag, sov till 10 så har näst intill nyss klivit upp. Uppskattas en massa. Idag
tänkte jag att vi skulle gå till dom där lekparkerna jag skrev om igår, så Nemo får leka & hoppa runt lite i full fart.
Men först ska det bli kaffe, bara den där jävla perkulatorn är klar snart. Hatar att sitta och vänta på den, brukar
annars alltid köra med snabbkaffe men det är slut. Under tiden ska jag nog dra på mig ett face så jag ser mer
levande än död ut. Kommer nog kort senare under dagen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är vinnaren utsedd, kika in om det blev du annars missa inte nästa tävling som är fredag 29 april.

För att inte missa kommande tävlingen är ett tips att lägga till mig på bloglovin om du vill.



Massa kramar och ha en underbar dag /natalie

2011-04-17 @ 13:21:10
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback