Det gick bra

Det gick bra att lämna Nemo på dagiset, sa till att han va lite hostig och snorig
men var feberfri och att dom skulle höra av sig om det blir värre, men dom har
inte ringt än så det borde gå toppen. Han blev som vanligt ledsen nu då jag
lämnade honom, men dom säger att det går över så fort jag inte syns till mer,
och då jag gick så tittade jag bakåt mot dagiset där såg jag honom nöjd och
titta runt, han är juh en mammapojke, nog det som gör honom såhär ledsen då
jag ska gå.

iallafall efter jag lämnar honom gick jag, Sara & Emma ner till coop och handlade
hem lite små saker som behövdes. Kom hem för en liten stund sedan så ska
snart diska och dammsuga hade jag tänkt. Solen lyser dessutom ute så blir nog
att sätta sig på balkongen ett tag också, kanske ska fråga Emma om hon vill
joina mig ute på ballen (balkongen). Hon har juh sin ballis bredvid min så ;)

Nej kaffe först och sen så!


Kommentarer
Postat av: Fanny

fan att ja ska ha skola idag ja vill också sola juuuuuuuu! ha en underbar dag sweetie, ring om du ha tid o lust o surra lite! ^^

2011-04-11 @ 11:13:56
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback