Bevis på att jag ätit sushi :)

Ni får ursäkta mitt fake smile, och för att jag ser grotesk ut.



Och shopade lite nytt till Nemo idag, ett linne med Buzzlightyear, ett par gröna shorts, ett par gröna
sommar skor, hinkset, saftflaska. Vet någon som kommer bli överlycklig då han kommer hem! Mamma´s prins!


Och vi har köpt orange färgburk så nu är Nemo´s cykel snart en stor förändring, han kommer bli så
lycklig över det också då han får se sin nya oranga cykel som han önskat att få ett tag nu.
JAG HAR VÄRLDENS FINASTE SON!

Kommentarer
Postat av: Zabine - Wildasmami ♥

Visst va de gott???? Så jävla mycket munnknull så de skriker om det!!!! =)

2011-04-28 @ 12:45:25
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback