1+3

Idag, imorgon & på torsdag ska jag va barnvakt kväll/natt för Ronja, Lucas & Linnéa.
Therese små kära barn! Hon jobbar kväll/natt och behövde någon som kunde ta barnen.
Och eftersom jag är så snäll så ställde jag upp med allihopa. Så nu får man se hur
detta ska gå. Hoppas dom kan sova bra här.

I övrigt är det Nemo´s andra dag på dagiset idag, och idag ska vi båda äta där.
Nu har ni fått infon jag hade på tungan...

Jesper tyckte jag kunde köpa mig dessa ironiskt nog. it not gona happend.

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Hoppas det går lika bra idag på dagis för Nemo :) Och dom där skorna såg ju livsfarliga ut.. Trampar man snett så är det ju kört, haha.

2011-04-05 @ 09:39:27
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback