Blogg torka

Ja nog har ja det alltid... hum... har så mkt att skriva om, allt nytt, allt som kommer hända o.s.v. men vart är orken då? den är som bortblåst, har imorgon iaf bott 1 vecka i Umeå & det känns helt fantastiskt, ja trivs som fisken i vattnet & nemo lika så, han har juh en massa kompisar här så och började på sitt nya dagis idag, och det gick faktiskt riktigt bra, blyg som vanligt, men det får man vara. Längtar tills den 1:a Oktober då vi får flytta in i våran nya lägenhet och allt, få möblera och skratta och bara ha det mys jag, jesper & nemo, mina vackraste killar <3 Jag älskar er så! Jag lovar att jag ska upptadera vad som hänt men inte just nu, äsch, det kmr längre fram, ni klarar er, right? ;)

Och ni får GÄRNA slå mig en signal om ni vill och fråga hur ja har det, och dom som inte har mitt nr kan få det, bara att fråga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback