bloggen har legat nere ett bra tag...

har tyvärr ingen inspiration till bloggen, ska försöka ta tag i detta och skriva lite då och då iaf...

Bor nu på heltid i Umeå som dom flesta vet och jag är överlycklig, trodde där ett tag att jag aldrig kommer att flytta ifrån Kramfors, när det var dags så blev man nästan lite nervös och chockad över den nya tillvaron här i Umeå, men Umeå, älskade Umeå, vad glad jag är över att bo här. Visst, längtan är stor efter familj & vänner i Kramfors men man kan juh inte bara för det bo kvar där förevigt, kände att det va dags att göra nått och tada, umeå blev det! :)

Har juh mina fin fina grannar Ingemar & Therese typ 15m ifrån oss, och hur bra är inte det, dit går man i princip varje dag och dricker kaffe och surrar :)

Denna dag funderas det stort på om jag o Therese ska ut och cheeka läget ikväll i Umeå, känns väldigt lockande, får se vad kvällen har att erbjuda ;) Önska jag hade 1000000 gånger mer så mkt pengar på kontot än vad jag har nu, men äsch, allt ordnar sig ;) Nu blir det duschen!!

Ger mig sj en klapp på axeln för detta inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback