Vaknat till

Ja klockan är lite för mkt kanske ;) lär ju inte kunna somna förens 2 inatt bara för att ja sov så länge, men som jag skrev i förra inlägget så känns det som att ja ändå hade klivit upp 06.00 och varit lika trött, helt sanslöst hur kroppen funkar ibland, tackar min underbara karl Jesper som lät mig sova (han kunde iaf ha väckt mig 11) haha ;)

har nyss käkat spagetti & köttfärssås, sjukligt gott tkr jag =) O nu sitt ja med en kopp kaffe och njuter med magen full av mat, snart blir det även en dusch. Ska iväg och träffa Marre & Leona idag om man hinner, dom är nämligen borta och vet inte riktigt då dom kommer hem, men vi får se helt enkelt. Nemo är så hyper aktiv så det heter duga, han skulle behöva nån att leka av sig med.

Och imorgon är en nya vecka, får se vad den har att ge då, jesper ska väll börja på sitt jobb så fort allt är klart med arbetsförmedlingen, jag ska söka jobb, Nemo ska va på dagis (mån-tis-ons). Sen på fredag bär det av mot Kramfors, det känns himmla kul, längtar "hem" efter mamma med flera =)

Längtar även efter mitt löshår från rapunzelofsweden, det har iaf levelerats från rapunzel så det är iaf påväg :D Kommer få så fint hår utav det ;) MJAU!! Måste bara färga om mitt eget eftersom mitt hår nu ser en aning blekt ut, drygt att färga håret men det måste juh göras :P Vill inte se ut som en råtta i huvudet, nej fy!

Känner mig riktigt nöjd över att ja fått besöksrekord här på bloggen också =)

har ni någon drömm som ni aldrig tror kommer att bli uppfylld? Jag har en massa. Nått ni vill veta kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback