vad brukar ni se på?

Ni som läser, vilken är eran favorit serie på tv:n? Mina är Top Model & Paradise Hotel.

Det är så tomt här hemma, vart är min grabb, jo hos sin pappa... han ska på paradis badet med Andreas, Ann, Jim, Kikki, Johan & Hanna, jag hoppas verkligen han får en toppen dag med dom idag. vet att Nemo är livrädd för badhus, men vet inte riktigt varför, lite läskigt kanske med allt vatten och så. Min sötplutt har alltid varit lite feg för saker :) bra det tkr jag.

Idag blir en lugn dag iaf, har inget alls att göra, utan bara att sitta här och ha det tråkigt, om man kanske inte springer över till grannarna Ingemar & Therese på en kopp kaffe, låter lockade.

Kommentarer
Postat av: Maria

Supernatural... Den bästa serien EVAR!!! ;P

2010-11-01 @ 11:36:09
URL: http://omitw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback