Utmana aldrig ödet!

Såna människor som sitt och säg att man är lat för att man inte har ett jobb förtjänar ett kok stryk!! VISST, det finns lata människor som hellre lever på soc än jobbar!! Men när någon kommer och säger att jag & jesper är lata och inte har någon fritid för att vi inte har ett jobb då jävlar!! Den människa som tror att vi njuter av att vi är arbetslösa (jesper va arbetslös inte nu längre) just nu och lever på soc är helt ute och cyklar, vi söker jobb som fan (jesper gjorde), jag var på arbetsintervju i veckan och fick inte jobbet pga att det fattades en 2 dagars utbildning inom hygien (som man ska va tvungen av att ha om man jobbar inom kök men ja inte fått fast ja jobbat 3 år åt köket i Kramfors) sjukt nog!! & Jesper har fått jobb på ett snickeri på HELTID!! Gå och dra nått gammalt över dig!! OCH det är första gången jag har varit arbetslös såhär länge (3mån) & jag mår PISS utav det!! Sen om man tjänar så mkt pengar som denna människa påstår att HON gör så varför snålar hon då på alla andra över vad hon vill ha?! Dra fram fet börsen eller knip!!

Visa respekt & du får respekt!


Kommentarer
Postat av: ch

den mämnniskan känner uppebbarligen inte dig. du har alltid haft ett enormt driv när de gäller ditt jobbande, (och allting annat) spelar ingen roll vad du jobbat med heller så lägger du alltid in 110% . tänker på framtiden, tar hand om din son , mat på bordet och till räkningar! ta inte åt dig. du VET att de inte är så.

2010-11-20 @ 12:40:04
Postat av: Maria

WORD!!!!

Har själv varit med om det. Har inte fått den attityden under denna tid jag har varit arbetslös. Varför tror människor att man hellre sitter hemma och deppar och lever på i princip ingenting, än att jobba och faktiskt ha ett drägligt liv?!??!!? Varför skulle man vilja det liksom?

2010-11-20 @ 13:01:15
URL: http://omitw.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men herregud... vilken människa! Hur hittade du denna person igentligen??

2010-11-20 @ 13:19:25
Postat av: Maria

Oj mitt namn försvann där tydligen det var jag som skrev det sista där ^^

2010-11-20 @ 13:20:06
URL: http://omitw.blogspot.com
Postat av: Maria

HAHA... LITE!??!?!?! skev. Det var en underdrift!

2010-11-20 @ 13:28:10
URL: http://omitw.blogspot.com
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

Vem är denna idiotiska människa då??

2010-11-20 @ 14:27:05
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback