Såååå suuuugen

Jag är grymt sugen på att tatuera mig igen, gud, skulle ha fulla kroppen med tatueringar om jag haft pengar till det! Så jäkla grymt snyggt så det inte är sant. Googlade på lite tatueringar som JAG tkr om, visst det finns många många många fler jag tkr om, men detta är lite av min smak iaf.



Sen finns det juh idioter...




Min nästkommande tatuering hade tänkt bli nått med Nemo, har haft endel ideér på hur jag ska göra, men inget är bestämmt, lättrare att bestämma då man har pengar till det, för då ska man vara HELT säker på det man gör eftersom det inte är nån gnuggis man sätter dit. Längtar iaf tills nästa tatuering kommer på min kropp. Men vad tror ni för tatuering som skulle passa på mig med nemo´s namn bredvid? & tyckte du det gjorde ont att tatuera dig? Jag tyckte sj det inte direkt alls gjorde ont, hade verkligen fått för mig att det skulle vara värre, men jag har juh på skuldrorna och det sägs göra minst ont där, så jag ska inte säga för mkt, haha! =)


jag älskar Nemo & Jesper av hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: ClaudiaAmanda

På underarmen gjorde det inte heller så ont, även om huden är väldigt tunn där. Jag är OCKSÅ sugen på en till och har faktiskt bokat tid hos en jätte bra tatuerare i Sundsvall. Och han är inte fasligt dyr heller, han har tom drop in på måndagar :)

2010-11-22 @ 10:52:55
URL: http://claudiaamanda.webblogg.se/
Postat av: Krister

Hmmm funderar lite.....vi har också funderat att tatuera in Selinas namn och ev fördelsenr. Vart det blir vet vi inte än. Kanske på överarmen. Ha det bra

2010-11-22 @ 11:38:21
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

ååh jag vill också tatuera mig igen! Är himla sugen på det! Suget blev ju inte mindre nu direkt!!

2010-11-22 @ 13:04:56
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag vill också tatuera mig igen. Har man en gång tatuerat sig så vill man göra det igen. Jag har en liten ide till din tatuering. Jag ska rita lite och skicka den till dig sedan. ^^

Jag har tauterat mig på vad jag tror är det smärtsammaste stället man han ha en tatuering, Revbenen!! det tog ca två timmar och jag grät de sissta femton minuterna bara för att jag var så slut i huvudet. Den gjorde det jävligt ont att tatuera typ ryggradet precis nedanför nacken du vet den lilla kröken där. FY FAN!!! Halsen var inte heller skönt att tatuera men det gick ändå bra. Resten var inte så farligt. Kändes knappt. ;P

2010-11-22 @ 13:58:49
URL: http://omitw.blogspot.com
Postat av: Alankatharina

really good site!!

2011-03-12 @ 22:00:28
URL: http://alankatharina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback