Kurreri kurr

Ja magen kurrar och stojjar som attans, och nej det är inte för att jag är hungrig utan mer nervös för arbetsintervjun jag ska på idag 13.30, eller nervös & nervös kanske man inte direkt kan kalla det heller, vet juh hur en intervju går till, jag är nog rädd att göra bort mig bara.

Men det är juh faktiskt roligt att man till slut efter 2½ månads sökning efter jobb äntligen fått ett resultat att någon hör av sig och vill att man kommer på intervju, visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen då hon ringde igår, trodde mer det var ett skämt, försökte såklart ändå uppföra mig i telefonen. Hade juh helst velat jobba inom handels, men jag tar mer & gärna endå detta jobb om jag får chansen till det.

Och just ja, alltså piercingarna jag räknade upp i förra inlägget är såna som folk ser, har även i högra bröstvårtan & i naveln =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback