Fullt ös =)

Ja idag är det en massa ärenden man ska fixa =) + att vi ska iväg på kalas runt 15.00 tiden hos Leona som fyllt hela 2 år, stor tjejen =) Ska köpa mig ett par tjocka tummvantar på stadium, krokar till badrummet så man kan hänga upp handdukarna där ist för på duschdraperi stången :P Skit dåligt med krokar inne på toan... Ska bli kul att åka ner till stan, det är inte varje dag =) Skriver en rad sen om jag får veta hur det gick på intervjun idag =) Spännande om dom hör av sig idag... så jobbigt om man måste vänta över helgen så.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Ringde dem eller får du vänta hela helgen?



Tumvantar is the shit! :D



sv: Åhhhh du gör mig så sugen på en piercing nu. Måste ta tag i de någon dag.



Ja igår natt kved jag mig i magsmärtor och imiterade mina läkare "de ingenting" yeah right den smärtan är VISST något!

2010-11-19 @ 17:30:59
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback