Äntligen hemma igen

Äntligen är min finaste Nemo hemma igen, förstå hur glad jag är!! :D


Var mindre tråkigt då Micke & Felice åkte hemmåt :( Kändes riktigt jobbigt då man vet att det tar flera veckor innan man ses igen :( Det som är det negativa då man bestämmer sig för att flytta en bra bit, man hinner inte ses helt enkelt, men det får man fan ta då man flyttade!! Man uppskattar varandra lite extra då man ses.

Felicie hade skrivit ett litet gladogram till mig eller vad man ska säga att det är, där hon hade gjort en massa pratbubblor om vad hon tycker om mig, då blev jag glad!! Åså hade hon köpt ett par fina örhängen till mig & en Ben 10 leksak åt Nemo :) Hon är för söt Felice :) Hon vill flytta till Umeå, kanske ska tjata på Micke & Pia att flytta upp, haha!! :)

Nej nej, ska man tjata på alla som man vill ska flytta upp så tar det nog aldrig slut känns det som ;) Är juh alltid lättare om ja flyttar hem igen, men nej, det kommer nog inte hända, iaf inte på ett bra tag. Trivs jätte bra här.

Nu ska jag mysa med min finaste son!! jag älskar dig Nemo

& jag älskar dig Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback