-_-

Jag är GALET trött så det heter duga, men inte är  det sovdags förens om ett par timmar, hur ska man orka?! kanske ska köra som dom tecknade figurerna gör, med tändstickor som håller upp ögonlocken.
Jag tkr faktiskt att bland det värsta med en sj är då man är grymt trött, man har juh inte ork till nånting och man vill juh bara lägga sig och dö ett tag, fattar inte ens hur jag kan ha inspiration att skriva blogg nu heller, helt sanslöst. Ska iaf försöka lägga mig vid 10 ikväll så man är pigg imorgon då mamma´s lillfis Nemo vaknar.
Han är typ allltid sjukt go på morgonen så det inte är sant, ska kramas & mysas i soffan innan frukost =) Hur funkar era barn på morgonen? Morgon glada, morgonsura eller både och kanske? =)

Nej nu ska ja vira ur min turban ja har på huvudet (har nyss duschat) & föna håret då, haaaatar blött hår tkr det ser så traschigt, så nej fram med fönen & förhoppningar på att man piggnar till =)

JUST JA, måste höra om det är någon som är händig på att sy i symaskin? =) Vill nämligen ha ett fleece underställ till Nemo som han kan ha under overallen =) Ja fixar sj tyget =) & vad skulle det isåfall kosta om DU syr? =)

Kommentarer
Postat av: Ellis

Jag är så trött men så ENVIS när de gäller o sova så.. ja jag skall upp om 4 h!! :O



Sv: ja skapligt me läsare... haha som du kanske ser.. haha :D

2010-11-25 @ 04:10:21
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback