tragiska människor

ja vad säger man om endel kända bloggare? det är juh fruktansvärt tragiskt hur dom better sig, visst dom spelar nog väldigt mkt också MEN nångång får det väll va nog? tänkte på den nya mesen Bezie som tror han kan leka allan ballan, men seriöst, kolla på honom, han ser juh inte normal ut alls!! En fruktansvärt ful kopia av han i Tokio Hotel som sjunger !! Kommer med sina meningar som "It´s so Bezie style", seriöst människa, klipp dig och skaffa dig ett liv fuck face!! Det är en såndär människa som söker uppmärksamhet och vill helt enkelt bli ihjäl slagen, helt sjukt hur man kan vilja det? Och det värsta är juh att man läser honoms jävla blogg med, men det är inte för nått jävla nöje utan för att man bara måste kolla vad fanskapet skrivit denna dag och beklagat sig över och att han är så himmla perfekt, tvi tvi på såna som honom!!!

Sen har vi juh kissie , kändaste bloggaren i Svergie, in my ass!!! Finns juh betydligt bättre bloggar än henne som Kenza & Blondinbella ... tragiskt hur en människa kan lida så himmla mkt med sin tunna smala kropp, hon måste juh seriöst tycka hon är tjock då hon redigerar alla bilder hon lägger upp, ILLA!! Kissie, go and fuck yourself!!

sen finns det juh faktiskt en blogg jag gillar starkt ;) Och den heter Finest , där avslöjar dom det mesta om dessa bloggare ;) Inte alls helt fel anser jag ;) Där får man ett riktigt leénde på läpparna, inte ett hånleénde som man får till dom andra 2 här uppe ;)

Nu ska jag sluta klaga, ska fixa till mig lite sedan så ska jag cykla med Nemo till mamma min, han ska sova där inatt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

för det första din jävla blogg du tjänar inte ett smack av den för det andra sitt inte o skriv om dom som kan ha makt över dig sen för de tredje så kommer jag anmäla detta inlägg din fläskpadda!

2010-05-13 @ 13:01:07
Postat av: Sandra

Haha men ursäkta? Vem fan har skrivit kommentaren före mig?

2010-05-13 @ 15:20:08
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: ClaudiaAmanda

MEN GUUUUD, en del människor är ju inte frisk i huvudet. Tycker även att personen i fråga kan lära sig hur man ska formulera och skriva innan man ska sitta och vara kaxig bakom skärmen. Och du kan ju kolla IPnumret på bloggen, då ser du om personen har kommenterat förut fast med ett ''riktigt'' namn.

2010-05-15 @ 17:14:25
URL: http://claudiaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback