Har extremt många tankar just nu ;)

Ja kära blogg, tankarna bara svämmar in i huvudet på mig nu, dom tar aldrig slut ... När denna sommar gått så kommer mitt liv vara så jävla bra, tankar ja inte än tänker yttra mig om till allihopa ;) Ni får fortsätta vara nyfiken ett litet tag till ;) Dom närmaste vet om vad det handlar om och det är huvudsaken anser jag :D Är taggad till tusen :D hihi!!!

Sen vet man juh vilka som är dom rätta vännerna, dom som hör av sig, dom som vill umgås... Har nu insett att det är några vänner som försvinner ur min lista där, dom ja trodde funnits där för mig hela tiden fast dom egentligen inte gjort det, ganska tragiskt... Jag är sj ganska dålig på att höra av mig, men dessa människor jag pratar om slår fan priset!!! Blir bara irriterad av tanken :P

Annars så blir det en mys kväll ikväll :D Sandra & hennes pojkvän ska komma förbi och ha myskväll med oss :) Ska bli riktigt trevligt, ska dessutom dricka nått glas asti som Jesper köpte hem idag :) Myspys till tusen!!


Kommentarer
Postat av: Therese

jag vet vad det handlar om;) Massa kramar på dig och hör av dig om du å nemo vill leka nån dag... eller bara du går oxå bra... eller du Jesper och Nemo går oxå bra;)

2010-05-08 @ 19:42:10
URL: http://virrhuvet.blogg.se/
Postat av: Charlotte

snyggt! Du passar som rödtott!! <3

2010-05-09 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback