fick en härlig kommentar till från en anonym

Denna människa fattade tydligen inte mitt inlägg tidigare där jag skrev " Ja det är faktiskt ganska roligt att folk vågar kommentera här och säga sin åsikt, MEN GE FAN ATT VA ANONYMA ;) Tkr det är så himmla löjligt, har man en åsikt så ska man juh våga stå för den och stå upp för sig själv, men tydligen kan inte dom 2 missfostrerna som kommenterar min blogg göra det ;) "

Men det hon inte vet om är att jag hittat vem hon är ;) TAAAAAADDDDAAA!!!



och detta var kommentaren från henne --->

om du har en familj o sånt underbart liv varför lägger du då ner på slänga ut massa skit din jävla nolla du har ju verkligen inte ett liv o nä man kan inte tro att du ska bli 25år för du lever ju i kiss o bajs åldern bara kolla dina inlägg idiot. du skriver ju inget intressant mer än om dina feta polare och ditt patetiska fläskiga liv...



Tro om mina vänner kommer uppskatta detta inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: Twiggy

Har du också sådana jävla nollar som inte vågar stå för vad dom skriver!! jag blir så sjukt less på sådant!! Hoppas dom lägger av snart! Och det visar ju bara hur patetiskt liv hon har som kan skriva sådant till dig!!

2010-05-16 @ 23:14:53
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

Skriver som en nio åring gör personen iaf...



Är nog någon som inte har några kompisar alls, och tycker du är så jävla cool och hoppas på genom töntiga påhopp och lögner komma dig nära och få bli din nya bästis xD

2010-05-16 @ 23:20:40
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: karin

ååh vad underhållande ja tror ja blir tokig!!

Dom idiotförklarar ju verkligen sig själva om dom försvarar kissie jämfört med dig.

Att du inte har något liv och bara pratar skit om andra.

vänta, nej vänta nu... hmm. kissie.. Daah!!!! va äre hon gör dagarna ut o in?För hon pratar ju aldrig nedlåtande om nååååååågon!! HAH... Bra svar där anonym. bra.. där fick vi bevisat hennes IQ!!

2010-05-17 @ 08:53:59
Postat av: mia

vilken enormt mogen kommentar av denna människa , och sen gå på dina vänner i ett och samma och kalla dem för fläskiga. BIG MISTAKE NUMBERO UNO!

2010-08-08 @ 17:51:50
URL: http://darlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback