Vill du...

gifta dig med mig??? ;)

Haha nehh nu hade ja det väldigt tråkigt :) Mina tatueringar är så gott som läkta nu, och jag älskar dom :) Nu längtar man bara till nästa och nästa och nästa och nästa och ja ni vet ;) haha! Nästa är juh bestämd och det blir hitta Nemo fisken med min sons födelsedatum & hans fullstända namn som då är Nemo Lars Vilhelm :) Ska lägga upp en bild :)

Och herr Jesper ska börja praktisera på Alltele idag, kul! Han ska praktisera 1 månad sen ska det bli jobb där så vi får väll se hur bra det funkar och om det är ett jobb för honom :) Jag har själv mkt tankar innan jobb världen nu och vet inte alls vad som händer efter sommaren då det kmr tillbaka en massa folk från föräldra ledigheten igen , well well, återstår att se! Har tittat runt på AF och hittat nått iaf :) Känns jobbigt då ja älskar mina arbetskollegor så mkt, stor trivs verkligen på hemköp :( Men Stickan (chefen) rekomenderade att ja skulle börja kolla runt nu, för min egen skull :/ Tragiskt, snart varit där i 2 år och det ger typ inget :(

Nää nu pratar vi om nått mkt bättre, fast ja vet inte alls vad ja ska skriva? :O Haha så jävla jag, eko tom i huvudet! Ska väll gratta Världens bästa Cissi & Fritte med som fick en liten Lilly den 21/2 :D Så jävla söööt! :) Längtar tills ja får snusa på henne :D

Nä ut och ta mig en cigg :)

Näst kommande tatuering :D

Kommentarer
Postat av: Zabine

Va sött. Vart ska du ha den? ska du ha den i färg? PöSSPÅSKINKAN!

2010-03-11 @ 09:19:08
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback