Typiskt...

Här trodde man att man vunnit 1 miljon och det man fick var nå jävla kakor och en cd-skiva från hemköp ;) HAHAHA! Fick en avi idag och hade ingen aning om vad det var, hoppades på endel saker men oj vad besviken jag blev, men fick mig också ett gott skratt över vad det var jag hämtade ut :D höhö!

ja annars då, inget alls, tittar runt här hemma och ser hur stökigt det är men det finns verkligen INGEN ork att städa men vet att ja måste, iaf dammsuga och byta sängkläder och slå igång en tvättmaskin :P Mannen min är på jobbet och fixar sitt, Nemo sitter och tittar på då Andreas spelar Guitar Hero :P Vill ha min lön nu dessutom, betala alla dessa räkningar, less less less :P Nemo har fått en tv av min kusin Sandra som han nu har på sitt rum, jätte stolt är han över den :) Han och ja låg och myste lite och såg lite på en film men han tyckte det blev för långtråkigt efter en stund så han ville leka ist :) SÅ han drog fram nå bilar gav mig 1 och han tog 1 själv sen så skulle dom tycka om varandra och pussas, hahaha :D Han är juh för söt lillgrabben min :D

En sak ja längtar till är långfredagen den 2/4 , då firar jag & mannen min 3 år tillsammans, oj vad tiden går fort och gud vad mkt vi har gått igenom och klarat allt sammans, kan inte alls bli lyckligare med nån annan än min Jesper, jag älskar honom så oerhört mkt!! <3

Nä hur var det nu... städa....

btw - NI SUGER PÅ ATT KOMMENTERA ERA APOR!!

Blev tvungen att göra detta med inna jag städar ;) Allt ska börja på M som i förnamnet ;)

1. Vad heter du?: Mikaela

2. Ett ord på fyra bokstäver: Morr

3. Flicknamn: Marie

4. Pojknamn: Magnus

5. Yrke: Maratonlöpare

6. Färg: Mörk rött

7. Klädesplagg: Mysdress

8. Mat: Makaroner

9. Sak i badrummet: Masscara

10. Plats/stad: Muspruttarnas värld

11. En orsak att vara sen: Möte

12. Något man skriker: MUPP!

13. Film: Mumintrollet

14. Något man dricker: Mysk

15. Band: Metallica

16. Djur: Mus

17. Gatunamn: Moliden

18. Bil: Mercedes

19. Sång: Money - Lady Gaga


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

HAHAHA

Yrke: Maratonlöpare XD



Jamen du vet ju att apor har svårt att skriva, det tar tid att lära dom stava ;)

2010-03-22 @ 15:29:26
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback