Skööönt

Ja men vad underbart nice med en ny header till bloggen :) Gör mig kanske lite mer taggad att vilja skriva nått här, vet juh hur jävulst kass jag är. Tackar Zabine som gjorde den :D Annars så är det inge speciellt som händer, jobbar och står i och har just nu denna jäkla jobbhelg med, men det ger bra med pengar iaf :) Nemo stackarn har varit sjuk i 2 dagar, idag är första dagen han är någorlunda frisk iaf, märks att han varit sjuk, aldrig roligt då barn är sjuka :( Men det är juh första gången han varit sjuk i vinter med, helt otroligt tkr jag :) Bra imunförsvar :D Visst han hade en dag då han spydde 1 gång på förmiddagen sen då han gjort det va allt på topp igen, inge feber eller nått sånt utan åt och drack direkt efter att han spytt :D haha! Mamma´s kille det ;) Nu springer galningen runt och jagar katten ;)

Nä nu ska jag ut och ta mig en cigg :) Ni får gärna kommentera om ni har några ideér som ni vill att jag ska skriva om :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att höra att inget sätter stopp för lill-pojken. Eller oj, menade storpojken :o Hälsa han så gott från mig!

2010-03-21 @ 12:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback