boooooooooooring!

Ja har såååå tråkigt, vet inte vart jag ska ta vägen, klättrar snart på väggarna :/ Skulle vilja gå ner på stan MEN det är för tidigt då ja ska möta morsan 16.45 vig hemköp, för inte pallar ja att gå ner och sen hem och sen ner efter en stund igen, för lat för sånt :P Även fast ja skulle behöva röra på döfläsket egentligen! :P jesper är på sin praktik, och nemo spelar tv-spel som ett tok, och är sitt jag, KUL!!!!!!!!!!! Sen ut och leka i denna sörja och is med Nemo känns som ett BIG NO NO, för antingen kmr tänder att flyga eller bryta alla ben i kroppen, eller så blir man bara blöt och frusen och hur kul är det?! Haha men gud vilket depprimerande inlägg detta är då :P Vart är jag påväg? SLUTA KLAGA NU MIKAELA och gör nått åt ditt tråkiga liv ist!! :P


Kommentarer
Postat av: Zabine

hehe ja den va suuuper söt =) Åh. vill gadda mig igen, :D älskar det! Jag kan fixa den imorogn kväll, Niclas jobbar kväll då, så då har jag all tid i världen! Men gör så här, Maila min hotmail dina bilder och förklara hur du vill ha den och färger och så.. skcika med texter vart du ska ha dom och så, din email och ditt lösen, så grejar jag de gums! PÖSSPÅDE!

2010-03-11 @ 23:00:50
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback