Ork?

Tror min ork har försvunnit någonstans, den finns verkligen aldrig längre. Går runt och är trött jämt och är alldeles yr i bollen... och sen tar det mkt på krafterna då man har barn också, snart kommer man falla ihop för att man är för svag. Tur att man har en delvis snäll son som gärna spelar lite tv-spel ett tag så man får vila lite extra på morgonen ibland. Egentligen har vi förbud på tv-spel på morgonen men ibland finns det inga alternativ då ja är helt orkeslös. Är det fler som känner som jag? Och saken gör juh det inte bättre då man jobbar till 23.15 på kvällarna, hemma 23.30 och då är man juh pigg efter att ha varit ute åså somnar man inte förens runt 01.00-02.00 och ska upp med Nemo runt 07.00-08.00 på morgonen, beror helt på om han ska på dagis eller inte. Idag ska Nemo till pappa sin i tills på torsdag, känns ganska skönt så ja får sammla krafterna igen och vara den mamma som orkar leka med honom och springa & busa.

Jag Älskar Dig Nemo Lars Vilhelm av hela mitt Hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback