Vad rooooooligt

ja gud vad roligt då man kommer hem och det säkert ligger 7 pjukor från
kattfan på 7 olika ställen, nä nu blir det att ringa veterinären.
För stop i tamarna har han icke för bajs är det i lådan och det kommer upp hårbollar
som det ska men fanskapet spyr ändå. usch!
Saknar redan Umeå förstås, var där på arbetsintervju på Willy:s idag,
och får jag säga det själv så gick det sjukt jäkla bra! Så dom kommer
att höra av sig efter sommaren då jag flyttat upp dit! HELL YEAH!
1 FUCKING månad är i vägen än för att ja ska få flytta dit på heltid, längtan
är så himmla stor nu, jag är så lycklig att ja snart ska få hålla min
man tätt intill mig vareviga dag!
Nu ska ja fisa lite. Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback