Lycklig

Är det nu jag ska vara lycklig. Fick en lägenhet i Umeå idag. En stor sten föll
rakt ner på mina fossingar. Känner mig så lättad. Nu börjar allt ordna sig där uppe.
Troligtsvis har ja ett jobb när ja flyttar upp, vi har en lägenhet och jag har alla
närmaste vänner där. Så ja, det känns som att jag är lycklig.
Gick på lunch med Fredrik medans ja läste smset från Jesper "Grattis! Du ska få bo
på ystarvägen 83B", jag skuttade av glädje, tror Fredrik tyckte jag va lite tokig
men han förstog nog. I Hope He Did.

Nu ska jag le, resten av kvällen. Just so you know fucker! ;D


Jag Älskar Dig JESPER!

Kommentarer
Postat av: Krister

Hej. Kul att du ska flytta till storstan. Vi blir inte grannar men nästan.....vi bor på östra ersboda du kommer att bo på västra ersboda.

2010-07-24 @ 11:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback