hur gör jag?!

Jag gick och dog idag igen, ni kanske tkr det låter konstigt? Hur kan denna
människa dö så ofta och sedan leva igen. Då ska ja berätta hemligheten, jag är
en katt, en kisse mjau mjau, har fått höra av Lotten att jag liknar catwomen på en
bild, Lotten är knasig. Ni vet juh att kisse mjauar har 9 liv, så nu
tkr ni allt att jag är den häftigaste i världen va?!
Tror detta varit den värsta dagen i mitt liv, allt har bara gått fel, hur kan det
komma sig, jo för att gud tyckte att han kunde leka med ett till av mina 9 liv,
hur jävla egoistiskt är inte det då. Tur jag inte tror på den/det/han/hon.


CATWOMEN, RRRRAAARRRR

Kommentarer
Postat av: SuzieQ

Det första som slog mig är att shit vad du e brun. jag hoppas du har det bra å att allt kommer gå bra i Ume.

2010-07-20 @ 21:29:08
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: Marre

Haha... älskar att läsa din blogg du är så random ;P

2010-07-20 @ 22:05:07
URL: http://omitw.blogspot.com
Postat av: C

Raaaahv :D du se faktiskt ut som henne på den bilden :) PoK

2010-07-21 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback