det jag är...

Jag är en hycklare, det har jag fått höra.
Varför det valdes det starka ordet hycklare det vet jag inte,
för alla är väll hycklare någongång i sitt liv...
Struntsamma om det, finns roligare saker att tänka på.
Eller ja, problemen rullar bara in hela tiden, allt med lägenhet
och sånt skit, snart lägger jag mig och självdör ett tag, för nått
annat orkar jag verkligen inte att göra.
Min rosa frigolit cykel i valfri färg älskar jag iaf, synd att den gick sönder
direkt då jag satte mig på den bara, var inte så hållbar. Jippi!!
Ont i huvudet har jag med, skööönt. Då vet man att man
lever iaf.
De bästa jag har i mitt liv är Nemo & Jesper, och det tror jag ni alla
vet också, kanske inte så svårt att lista ut.
och jag är snygg, det kanske ni redan visste också?! Kände för
att för en gåns skull vara lite självgod.
Imorgon åker jag till Umeå, ska bli kul, att äntligen få hålla
om min man och kyssa och lukta på honom, det är bland
det bästa jag vet. Saknar dig älskling!

Nu ska jag gå och köpa mig en ny blå frigolit cykel i valfri färg.

PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Em

Klart du ska vara självgod, hur skulle annars livet se ut :)

2010-07-15 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback