wow, 3 dagar i rad :P

WOW, gott folk, ge mig en applåd, ja skriver blogg för 3:e dagen i rad :D Woho!

Men vad jag ska skriva om idag, det vet jag faktiskt inte :P Hade tänkt ta fram snabeldraken strax och dammsuga lite, hatar verkligen smutsigt golv, eeeeäääääkkkk :S

Dom ska snart börja dra ner på lite tider på hemköp också fick jag höra av chefen igår :( Tungt tungt, kanske dax att hålla ögonen öppna åt andra jobb då också, kan inte leva som vikarie då tiden hela tiden är ovis mot en, hur man än jobbar och kämpar så är det alltid nån som sätter krokben för en. Tkr VERKLIGEN om mitt jobb, mina arbetskollegor är helsköna, sen finns det alltid favoriter men finns då ingen jag inte tkr om. Chefen är kanon! Men finns det inte tider att ge ut så är det absolut inte deras fel, jag hoppas på att bara få stanna kvar <3

jaja, nog pratat om det ...

Funderar om min bekantskapskrets med, vart är alla vänner, dom som säger att doms ka höra av sig jämt men aldrig gör det, är det bara för att dom säger det för att dom vet att det gör en nöjd eller? Jag hör typ ALDRIG ifrån dom, antingen så är jag konstig eller så dom... tkr inte jag är speciellt annorlunda... det må hända att jag har en sjuk humor, men ingen går utan ett leénde då dom varit med mig ;) Dom närmaste vänner jag har bor 10-80 mil bort, KUL! Man kan inte bara åka iväg och sen åka hem samma dag då, sen när man har barn och jobbar som jag gör så finns det fan aldrig tid att åka nånstans, tkr jag är tråkigt. Kan faktiskt säga att jag själv inte är en stjärna på att höra av mig till mian vänner heller, står för det de gör jag.

Näää, hur var det nu, ja just det SNABELDRAKEN!


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Vet hur du menar, säger precis likadant är inte bäst på att höra av mig till mina kompisar, men det är sånt man få ta då man ha barn osv..



VI hörs ju på ett eller annat sätt oftast ;) msn/FB och mobilen, mobilen är dock lite för sällan, men vi hörs iaf av ;)

2010-01-14 @ 14:59:43
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback