Tänkte dra ett kort inlägg om dom 4 bästa i mitt liv <3

Nemo - Min fantastiskt underbara trottsiga lilla son ;) Trotts att du gör mamma galen ibland så ska du veta att du är den absoluta favvoriten i mina ögonen, du är värd mer än nån jävel kan ge mig :D Jag Älskar Dig! <3


Jesper - Min man, min underbara man, han som får mig att le då jag är ledsen, han som peppar mig till saker jag igentligen inte vill göra. Honom ja vill leva livet ut med. <3 Jag Älskar Dig


Frida - Som då är min underbara syster som finns så fort jag behöver henne, trolla med knäna och vips hon är här ;) De ni! Love You sis <3


Elionor - Min habibi, kmr ALDRIG kunna finnas nån som dig. Du är den som alltid funnits vid min högra sida och hjälpt mig genom mina problem. The One And Only Habibi For Mikaela Is You ;)


Kommentarer
Postat av: Liie

haha jasså :p gott va de kan jag lova! :)

2010-01-14 @ 21:43:05
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

Naaaw lööööve U babe!!

2010-01-14 @ 22:02:52
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback