Jag Älskar Dig :D





BTW, är det nå speciellt ni vill att jag ska berätta om i min blogg får ni jättegärna berätta vad :D Jag är så dålig på att komma på ideér själv, tog juh månader innan jag orkade skriva om mina graviditeter och komplikationer med dom. Känner att ja inte är nån som vill provecera eller håna folk heller som vissa andra med namnet Alexandra "Kissie" gör...

En sak är juh bra av alla 100 jobbiga saker jag går igenom just nu, det kunde inte ha kännts bättre, I just popo in your face darling ;) Nää, nu hade ja inge roligt att skriva :P Har tråkigt!

Min stackars lilla Nemo gick ut med Jesper tidigare ikväll för att åka bob, den stackarn trilla av den och rakt ner med ansiktet i skoterspåret, så det blev små rivsår på näsa & kind sen började han blöda från ena framtandens tandkött :( Stackarn! Så ÄNNU engång blir det att cheeka tänderna på honom varje dag så tanden sitt kvar och inte tandköttet börjar skifta i färg... stackarn, han kmr inte ha några framtänder snart så ofta han ramlar och slår sig över munnen :( Sen har han karra överallt här hemma, på sitt rum, tv-rummet, köket ja typ överallt :O Fick en karra påse av mig och Jesper igår, en av mormor igår och en av morfar idag, haha, Nemo är mamma´s lilla godis troll :D Jag Älskar Dig Nemo! Tjejerna kmr att va tokig över honom då han blir äldre, han kmr bli sååå snygg :D Nä nu hör jag hur Nemo gnäller om att Jesper ska läsa en bok för honom, bara det att Jesper orkar inte ;P Så då får jag masa mig härifrån och läsa för honom då :) Så snäll som jag är :D Höres bloggen ;) Antagligast imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Hahaha! Popo in your face xD

2010-01-17 @ 20:12:57
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback