Cp ryck!

Ja nog fan har katten fått det alltid, springer runt som ett cp och hoppar upp överallt och mjauar :P Blivit helt tokig! Höhö!

Ja nu sitt man är dricker ramlösa och käkar avocado :D Mums! :) Kände att ja behöver nått i magen innan man börjar jobba 07.45, hatar verkligen då man inte käkat nått och magsyrorna är på topp ändå upp i halsen nästan :P SÅ nu är jag duktig för en gångs skull :) Får se om det blir nå speciellt mkt bloggande nu då jag är hos Elionor, känns som att det finns viktigare saker att uppskatta än kära bloggen då jag är där :) Ska hänga med på ett dop imorgon, Elionor´s pojkvän´s syrra´s son ska döpas, oj vad komplicerat allt blev :D haha! Men det ska bli trevligt, komma nog bara kännas lite konstigt då man inte kommer att känna en käft där typ xD haha! :)

Nä nu har ja inte alls tid att sitta här och skriva, måste hinna få i mig allt innan jag måste gå ner till work work :)

Höres bloggen!

Älskar min man och son

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Joo du vet ju vem Fia är ;) Sen resten av Robbans släkt är lätt att lära att känna dom är så snäll så ;)



Viken fegis till kommentar som inte vågar skriva vem det är, men jag har ju mina misstankar..

Står för vem du är!

2010-01-29 @ 12:25:44
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback