åhhh

Börjar känna oråd i kroppen, är den en rejäl förkylning som är på G?! Ont i ryggen & snorig, hatar att vara sjuk så jag hoppas bara den är nått litet som är typ bara idag :D hehe! Annars så har det varit jobb för min del :) Va även hos ett par kompisar igår och såg på film "Prinsessan och grodan" tro jag den hette, FY FAN vilken kanon film! :D SÅ jäkla klockrena sener i den :D Rekomenderar er att se den ;) Får fem +++++ av +++++ ;) SItt nu vaken och väntar på att få skjuss ner på jobbet av Kikkan :) Så slipp man gå ner eftersom det är hon och jag som jobbar morgon idag :) Väldigt snällt av henne att hämta mig innan :D Tack!

Nemo gubben sov hos min mamma inatt med :) Ringde sötfisen då jag slutade igår och han pratade lite granna men det va nog mkt roligare att springa runt och leka där :) Han har aldrig varit riktigt nöjd att sova borta hos nån förut, när man ringt för att höra hur allt går så vill Nemo prata och säger "Hem till mamma, hem till mamma nuuuu!" brukar det låta, men INGET sånt igår, så skööönt! :D Kanske kan bero på att han vet att han är på stora avdelningen på dagis och då är man en stor pojke :D ( Såklart sa han att han va en stor pojke innan med, typ hela tiden ) Mamma´s stjärna det :) ÄLSKAR DIG NEMO!

Nä nu tro jag att ja ska lägga mig i soffan och vila en stund innan det blir jobb... nog bäst så! :D Ta en naturdiet så har magen fått nått i sig iaf :) Hare nice alla! Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback