Kära blogg

Ja kära blogg, nu har jag varit seg att uppdatera dig igen, sorry! Ska försöka hitta på nått roligt att skriva om nu bara ;)

Träffade underbara Cilla i onsdags, känns kanon så fort man träffar henne, man kan va precis som man är hela tiden för hon är exakt likadan, vi hade så himmla mkt att prata om då man ses högst 2-3 gånger om året :( vi for runt nere på stan och gick runt på våra små affärer som vi har sen käka vi på kina, men gud vad dålig service det va där, man fick vänta 100 år på att få beställa mat :P Men kanske inte gjorde så mkt då jag och Cilla snackade för fullt om gammla minnen :) Ibland kan man få sig ett gott skratt :D höhö! Kanske ska få träffa henne även imorgon en snabbis, beror på om hon åker hem imorgon eller på måndag så jag hoppas på att det blir på måndag ;)


Annars så har man fixat och trixat här hemma, den nya sängen har juh kommit och den är helt UNDERBAR, sover som en stock i den och är så nöjd så :D Möblerade om Nemo´s rum idag, kanon blev det! La även undan lite grejjor som Andreas kan ta med sig hem till honom och ha till Nemo så han får den lådan imorgon då han kmr hem med Nemo :) Och det är juh alla hjärtans dag imorgon :D Nemo ska på ett tv-spel och en film av oss som present, mer leksaker det får han icke för det har han ALLDELES för mkt av :S Fattar inte hur man lyckas skrapa åt sig så mkt leksaker, ändå rensar vi ur hans rum lite då och då på trasiga leksaker eller leksaker han inte använder :P Bortskämd är allt jag har att säga! :P

Funderar även på vad man ska hitta på till middag idag, har verkligen inga ideér och magen börjar kurra som bara den :S Jobbigt läge va ;) haha! Såg även att kära Kissie (host host) färgat sitt hår brunt, det va som attans :P Att man kan bli berömd sådär på en skit blogg där det bara är skit snack hit och dit :P Det sjuka är juh att vi vanliga svensson läser juh det med :P Fast vi här i sverige är juh duktiga på att kasta smuts på alla medmänniskor har jag upptäckt :P Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll heller, har juh faktiskt köpt hem en flaska vin & en flaska sourz :D GÖTTANS! INTE kramm blir det iaf, för det stället suger! Så jävla tråkigt, det värsta av allt är juh att det är det enda ute stället vi har här i kramfors, åhh vad less jag blir :P Nä nu ska jag sluta ojjjjjjaaaaa mig så mkt och ta och fixa fram lite käk ist :)

Kom på en sak till att skriva om. Har världens bästa arbetskollega, Madde heter hon :D Fick ett alla hjärtans dag kort av henne igår där hon skrivit så himmla fint till mig, jag började nästan gråta som en bäbis :D haha! Tack Madde, du är guld värd!

Bye Bye Then ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback