segt

Ja nu går det segt på bloggen, sorry!! Men fingrarna sitter fast med kliset i arslet på mig :P

Iallafall så är det inte många dagar kvar till självaste julafton nu, känns riktigt super =) Så om 2 dagar så åker vi neråt mot Kramfors för att fira jul där, längtar som ett tok att få rå om min stora familj där, brorsan ja sist träffade i sommras & likaså med syrran i princip. Krama om båda!!!

Alla julklappar är iaf färdiga, känns juh bara grymt skönt det att slippa tänka på det nå mera =) Nått ja blev lite less över som ja inte fann på barnenshus va ljudböcker, dom har bara själva skivan som spelar men INGEN bok :/ Fanns bara 4 olika Bamse ljudböcker där en bok vad med så en köpte jag, han är inte så förtjust i Bamse så jag ska ner på stan framöver o titta på någon bokhandel efter nån ljudbok till min älskling =) Ska bli sååå mysigt att ligga ner med honom i hans säng, slå på cd:n, bläddra upp boken och lyssna när någon annan läser samtidigt som man kan titta i boken med honom, han ÄLSKAR juh när någon läser för honom. Och det är alltså nått jag & Jesper gjort varje kväll när vi lägger han. Mamma´s kille! =)

Nu ska ja myspysa med grabben min innan han ska iväg på dagis, sen drar ja på coop, köpa bingolotter & hans favvogröt (Nestle) =) Tkr ditt barn om Nestle gröten? Det har alltid Nemo gjort =) O då alltså utan socker, sylt & mjölk på =) Han äter det som de är (alltså utblandat med vatten) xD


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Jag är med i Disney klubben för barnens skull, där får man en cd-skiva plus bok och ibland nåt pyssel eller en annan överraskning för 148 kr per paket :) Ett litet tips bara ;)

2010-12-21 @ 12:32:48
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback