Någon tomte?!

Nån tomte hade kommenterat detta:

Du vet att man kan tilltala EN person Ni?
Tex "Ni där!"???


Fan klart ja fattar! Men man uttrycker inte så då det handlar om flera som kommenterat, då kan det lätt missförstås!! Nått mer du ville ha sagt?!


Jag & Nemo försov oss idag, så han fick bli hemma från dagiset, blev inge vidare bra morgon det, hatar att försova mig! Iallafall då herrn lovat att ringa o väcka mig imorse så ja slapp höra arsel larmet för en gångs skull, såklart glömde han, så inte blir det att lita på honom nått mer angående väckning. suck!!

Nu har vi grannens ena dotter Linnéa på besök här, ska va barnvakt en stund. Sen blir det duschen för mig, skööönt!! Kanske ska palla sig ut sen med Nemo en stund, annars lär han bli en klätterapa här hemma.

Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

haha alltid lika kul med sådana som skriver kommentarer eller hur ? :P

2010-12-08 @ 12:16:33
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback